Herpositionering Flevosap

Het sap waar je de smaak ziet zitten

Herpositionering Flevosap. De positionering van puur en vers geperst klopte nog wel, maar werd meer en meer door concurrenten ook geclaimd. Daarom is terug gegaan naar de basis: waarom smaakt Flevosap zo lekker? Vruchten die in zijn geheel worden geperst, zonder toevoeging van welk middel dan ook. Met haar herkenbare bezinksel op de bodem van de fles. Je ziet dus letterlijk de vruchten in de fles zitten.

Steve Osborne van Osborne Pike uit Bath, Engeland, heeft met zijn team de herkenbare glimlachende appel behouden en een vernieuwd karakter gegeven. Daarnaast hebben zij alle vruchten een eigen karakter gegeven, want dat zijn tenslotte de sterren van Flevosap. Met deze ingredi├źnten zijn een nieuw logo, styleguide, nieuwe etiketten voor de flessen en een aantal promotionele items ontwikkeld. Met als nieuwe positionering: Flevosap, het sap waar je de smaak ziet zitten.

Wat hebben we gedaan

  • Projectbegeleiding
  • Communicatieplan
  • Creatieve briefing
  • Productiebegeleiding